„Žmogus yra save kurianti būtybė...“
 
Vytautas J. Černius

       Šiuolaikinis mokytojas dažnai atsiduria netipinėse situacijose, kuriose tradiciniai įprastai pamokose naudojami metodai ir veiklos būdai neduoda siekiamų rezultatų. Todėl iškyla mokytojo–kūrėjo ugdymo reikšmė. Mokytojo, kuris ne tik perduoda mokiniams savo dalyko žinias, bet ir drąsiai kuria: mokymosi aplinką, metodus, užduotis.

      Šio seminaro idėja gimė siekiant pasidalinti įžvalgomis ir asmenine patirtimi mokytojo, pradedančio dirbti mokykloje.

  • Su kokias iššūkiais susiduriama pradėjus dirbti mokykloje? Kaip jaučiasi pradedantis mokytojas?
  • Kiek kartų ir kodėl ruošiantis pamokoms tenka peržiūrėti metodus, keisti užduotis, kurti skirtingus pamokų planus, kol pamoka „suskamba“ ir ima džiuginti tiek mokinius, tiek mokytoją?
  • Kas labiausiai įkvepia dirbti kūrybiškai ir kur ieškoti įkvėpimo šaltinių?

Seminaro metu bus gausiai dalinamasi kūrybiškų metodų kūrimo pavyzdžiais, kviečiama juos išbandyti praktikoje (dirbant grupėse ir individualiai), kurti įvairialypes skirtingais pojūčiais paremtas mokymosi situacijas ir aplinkas.

Seminaras skirtas mokytojams, ieškantiems būdų, kaip kurti sutelkiančią, provokuojančią mokymosi aplinką bei naujai pažvelgti į mokymo/si galimybes.

Programos trukmė -18 val.